Kris!

Den ultimata krissituationen har inträffat! Det är just nu fulkomlig härdsmälta i vårat vardagsrum. DVD-spelaren har gått vidare till den stora elektronikhimlen. Och det vore väl ingen större katastrof om jag inte just hade köpt "Vita Huset" säsong 6 på DVD! En viktig del i mitt pluggande är att belöna mig själv med Vita Huset när jag varit duktig och läst! Nu går inte det! För att ytterligare spä på eländet kan jag meddela att den första skivan i boxen sitter i spelaren och den går inte att få ut! Jag är rädd för att jag måste göra det med våld.

Det ser ut som att det blir en promenad ner på stan för att införskaffa en ny spelare helt enkelt. För såhär kan vi inte ha det!


//Jon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0