I'm off!

Sista inlägget av mig innan jag sätter mig på planet till Liverpool. Allting är packat och klart. Sista lunchlådan intages i detta nu. Är konstigt nog inte ett dugg nervös eller något sånt där. Man brukar ju alltid känns ett visst pirr, men det känns bara hur kul som helst faktiskt. Jag får försöka föra över mitt lugn till en viss annan medresenär som inte är lika lugn. Frida alltså. Hon har beordrat oss att distrahera henne med diverse spel och lekar. Jag har med mig Yatzy, och sen ska vi titta på något Frasieravsnitt på iPoden. Det ska nog gå bra!

Det enda jobbiga med resan är att vara utan min underbara, fantastiska, gulliga, bästa sambo och flickvän Maria. Två veckor! Egentligen är det ju inte så lång tid, men efter lite research kom vi fram till att det är den längsta perioden vi har varit ifrån varandra sedan vi träffades. Tur att det finns telefon, mail och SMS. Vi ses på lördag den 15:e mars, älskling. Jag älskar dig.

I'm off! Jag bjuder på den här bilden tills nästa gång vi hörs! Lite lagom fina bilder från Familjen Kochs julfirande i Härnösand.

image81
Jag och Maja

image82
Jag och Mamma

image83
Jag och Marcus

image84
Jag och Pappa

Vilken underbar familj jag har! Vi ses till påsk! //Tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0