Fynd

I lördags tog jag och Maria en tur med hyrbilen för att åka till S:t Erikshjälpen och leta bland en massa härliga andrahandsprylar. Tyvärr missade vi att de stängde kl 14 på lördagar så vi fick bistert åka tillbaka hemåt. Men som tröst åkte vi istället ut till Rum Interiör och deras något överhypade rea och kikade runt lite. Maria hittade sina fina lyktor och jag fyndade dessa martiniglas!

Det tog ett tag innan jag insåg hur fina de faktiskt är. De är otroligt tunga och rejäla fast på ett fint sätt. Kanske inte blir någon martini för mig men jag tror att det går att dricka vanligt hederligt rödvin ur dem också. Ser fram emot att få inviga dem. Priset var 29.90 :- st, ett helt okej pris för en student som mig med ett ha-begär som dyker upp då och då.


image35

/Louise

Kommentarer
Postat av: Annika

Sötaste Loos, vilken fin blogg ni har! Här ska
jag minsann bli stammis!

2008-02-04 @ 19:18:02
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Mams les

Jättefina både till Martini och vin.

2008-02-05 @ 15:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0