Bara en snabbis!

Hej hej!

Tänkte bara hälsa till alla att jag har haft en kanonhelg i Göteborg på Way out West. Fleet Foxes var helt otroligt bra, levde verkligen upp till förväntningarna. José Gonzalez trollband en enorm publik med enbart en gitarr och sin röst. Flaming Lips var häftiga men lite för skräniga. Neil Young var på grymt bra humör och rockade (om än lite väl gubbigt ibland!). Iron & Wine var jättebra, Okkervil River likaså. Kjellvander var precis lika bra som han brukar. Håkan missade jag tyvärr det mesta av, men det jag hörde lät bra. Silverbullit spelade inte mina favoritlåtar, men det var bra drag ändå.

Nog om detta. Imorgon drar jag och Maria till Sardinien! Det ska bli så skönt att bara slappa och lapa sol i fyra dagar så det är inte sant. Väderprognosen skvallrar om mellan 25 och 32 grader varmt, med någon enstaka regnskur på onsdag förmiddag. Annars sol hela tiden! AAAAH! Imorgon kl.12 går bussen mot Skavsta flygplats. Vi ses på söndag! :D

/Tim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0