Våren har kommit till Norrköping!

Helt sjukt vilket trevligt väder det har bjudits på den här veckan. Solsken hela dagarna! Det gör ju inte ont att träna fotboll eller ta en promenad i folkparken på kvällarna nuförtiden...

Jag fick äntligen tillbaka min "Nya tiden-tenta" idag med ett rungande G i kanten! Riktigt skönt! För att fira detta gick jag och Tim ner på stan (i solskenet) och tog en räkmacka och shoppade lite på myrorna inför helgens 60-talsfest. Jag fyndade en brun manchesterkavaj för 60 spänn. Finfint!

Fotbollssäsongen har börjat som sagt. Premiären var i lördags och det blev tyvärr förlust. Jag har ju gått och blivit omskolad till mittback och min egen insats var väl ok, men 1-4 talar ju ett ganska tydligt språk... Jag missar chansen till revanch på lördag. Då ska jag nämligen jobba min första dag som värd på Kolmården. Ska bli riktigt kul! Den som vill kan ju dock kika in på Skarphagens hemsida och läsa Pollas utmärkta matchreferat... www.skarphagensik.se

Ikväll: Barca - Man Utd, men först familjen Kochs magiska tacopaj!

//Jon             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0