Todays make-up brought to you by Louise!

Nu när våren snart är här passar det väl extra bra med lite färg för att pigga upp sitt bleka vinteransikte.

Vad sägs som något i stil med; gul ögonskugga, brun kajal, ifyllda ögonbryn, mascara såklart, brunrosa rouge och rödrosa läppar?

image157

Jag tror det kommer bli en hit!

För övrigt har denna dag innehållit retorikplugg, inlyssnande av ny härlig musik och skrivande av motiveringar till olika tävlingar... Det är nämligen min nya grej, tävla på allt du kan, chansen finns! Oftast är det ju bara nåt i stil med "vilket år grundades Lindex?" och priset är en liten söt kjol eller dylikt. Så får det gå när det är snålt i portmonän. Finns hur mycket tävlingar som helst har jag upptäckt och oftast med kosmetika, resor eller kläder som pris. Det känns som om jag sänkt mig själv genom att delta, men varför? Jag gillar ju att få saker. Det är nästan samma sak.

Kommentarer
Postat av: Ewie

jättefint :)

2008-04-10 @ 18:11:31
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: whh

ehm...ja.. du...
ehm..du e nog den enda
sry..fin blogg

2008-04-10 @ 18:11:32
Postat av: Lottie

Fin som alltid, men gul ögonskugga???

2008-04-11 @ 08:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0