framed!

De här små söta ramarna köpte jag på loppis i Borlänge i helgen. Mamma och jag flängde runt på en handfull loppisar men utbudet var rätt klent tyvärr. Jag var ju visserligen också lite begränsad till sådant som fick plats i min lilla rullväska.

Jag får plats i den ena och lilla Tim i den andra.

Idag har jag och Louise förövrigt tagit en cykeltur till ingelsta och handlat såjord och frön så nu ska det planteras kryddväxter!
Tim och jag har beställt tågbiljetter till Stockholm den 18e maj, då ska vi ta oss en liten getaway till huvudstaden, se på Anna Järvinen och Christian Kjellvander på Cirkus, bo på fyrstjärnigt hotell och må bra.

det var det, tjipp!
/ Maria

image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0