Dagens aktiviteter

För det första måste jag bara säga att jag inte orkar prata om gårdagens match.. Det var bland det värsta jag upplevt framför TV:n. Från glädje till förtvivlan på 30 sekunder. Det går inte. Det händer inte. Jag fattar det inte. Jag blir bara mer upprörd ju mer jag tänker på det. Så det lägger vi åt sidan nu.


Dagens checklista för mig ser ut så här:

Ringa mormor och tacka för att hon är världens bästa mormor   [    ]
Läsa ett kapitel ur didaktikboken                                                         [    ]
Gå igenom Austen/Bronte-frågorna inför morgondagen                [    ]
Mejla studievägledare och boka ett möte                                          [    ]
Köpa nya träningsstrumpor                                                                  [    ]
Växla in min £20-sedel                                                                          [    ]
Hämta ut min beställda webbkamera (nu ska det YouTubas!)     [    ]


Vi kan ju höras framåt kvällen eller så, så får vi se hur bra jag lyckades med att kryssa i de där rutorna!

//Tim

Kommentarer
Postat av: Diana,

Ha en bra dag! :)

2008-04-09 @ 09:47:40
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se
Postat av: Natalie B

God morgon!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset som står på spel är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en jättefin dag!

2008-04-09 @ 09:48:58
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Lucky Loke

Köp Seegerstrumpor, dom är outstanding!

2008-04-09 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0