Champagne... på en torsdag??

(Skånsk dialekt på rubriken)

Här kommer man hem, med champagne inköpt åt mostern, naiv och intets ont anandes vad som komma skall.

"Jaha, vad ska vi fira? Att det är torsdag? Nähä, att praktiken "typ" är slut och att jag kanske får sommarjobba där i några veckor. Jo det går jag med på, åhh, jordgubbar också??"

Eva, Åsa och jag har precis avslutat en middag bestående av snittar och champagne. Är det såhär stockholmslivet ser ut så flyttar jag hit bums! :) 

Imorgon blir det tårta från Gateau (tack Pauline för din generösa personalrabatt!) och lite farvälkaffe. Det ska bli både trist och skönt. Längtar efter Norrpan och dess tillhörigheter. Vem bjuder på fest?

Puss! /Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0